FANDOM

ε17 Quark u
ε17 クォークu
B23-029 Sample
Kana
えれめんたりーせぶんてぃーんくぉーくあっぷ
Rōmaji
Erementarī Sebuntīn Kōku Appu
Icon Blue Blue
Z/X
Metal Fortress
5
7500
Sets
Text

[Auto] <Valid> Square <Trigger> This card appears. <Effect> You may choose a [Dingir] in your Dynamis, and turn it face-up.
𒀭 Dingir Lv 2 (Available if you have 2 or more face-up [Dingir] in your Dynamis.) [Auto] <Valid> Square <Trigger> This card attacks. <Effect> Look at 3 cards from the top of your deck, choose a card among them, and add it to hand. Return the rest of cards back to deck, and shuffle the deck.

Japanese Text

【自】 【有効】 スクエア 【誘発】 このカードが登場する。 【効果】 あなたのデュナミスにある[ディンギル]を1枚選び、表向きにしてよい。
【𒀭】 ディンギル Lv2(あなたのデュナミスに表向きの[ディンギル]が2枚以上あると有効。) 【自】 【有効】 スクエア 【誘発】 このカードが攻撃する。 【効果】 あなたのデッキの上から3枚見て、その中にあるカードを1枚選び、手札に加える。残りのカードを元に戻し、シャッフルする。

Flavor

Japanese
スポンサーとして俺の走りをサポートしてくれるなら、どんな企業でもウェルカムさ!
~ε17 クォークu~

English
If you want to support my run, even any company is welcomed as sponsor!
~ ε17 Quark u ~

Illust.
ヤナギリュータ